Wednesday, December 24, 2008

snippet

tiba2 hari nie aku rasa bosan gile2 babi...
naper yek....
tiba2 jer aku jd suka skodeng disana sini<<jgn plak dok fikir bukan2.....

idea nak menulis novel online pown ader...tentang kembar 3 yang dilahirkan pada 29febuary...
mcm la aku boley jd stephen king ker...sidney sheldon ker...kaya la gak...

papa pown aku bahagia dengan keje yang aku wat skunk...walaupon aku x ada masa nk sosial...
tp bukan bermakna aku anti-sosial...tp aku telah meletakkan kesemuanya di tangan takdir...
drpdNYA kita datang,drpdNYA ia menentukan hidup kita...jodoh,takdir dan pertemuan telah ditentukan...sama ada kita pernah jumpa ataupon tidak sahaja...percayalah...tiada guna menangisi sesuatu yang telah pergi atau akan muncul kembali...so ambil lirik ,lagu nie...jiwang la plok.........


Resah yang kuUbah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
MeskiPagi itu menatapiA
kan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku matiHohoo…
Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku matiHohoo…
Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku matiHohoo…
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
TakutTakut jauh dari dirimuKan
kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku matihohoo…
Resah yang kuUbah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku matiHohoo…
Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku matiHohoo…

© 2008 Por *Templates para Você*