Tuesday, December 16, 2008

aper nie maen tag2...x reti lo0lz

aku x reti maen tag2 nie tp hentam saja la......

a) 7 fakta tentang aku
1. guy
2.hensem...pasan jer lebey
3.still single n available...kalu sanggup tahan..
4. anak ke4 dr 5..
5. sharp on time walaupon datang keje lambat....wakakaka
6. cracker yang agak baek...pasan pon ader nie
7. suka tekanan...kdg2 kita perlu untuk berjaya


b) 7 perkara menakutkan aku di duniawi ini

1. dosa2 yang pernah dan akan ku buat.
2. nak kiamat.
3.pandangan mata..
4. p lepak tempat terbuka...lagi byk yang terbuka
5. hidup lagi lama...cth...1000tahun mau hidup...
6. kerosakan yang bakal menjelma...
7. kehilangan maruah diri..

c) 7 lagu yg paling aku layan

1-mr big-wild world
2-slipknot-wait n bleed(bunyi kalu owunk coll aku)
3-slipknot-sic(bunyi sms aku)
4-sod-radiovideo
5-gnr-november rain
6-metallica-nothing else matter
7-6sense-takbisa memilihmu & tanpa ( terasa plak)

d) 7 perkara yg aku selalu sebut

1..wakakakkaka
2- hmmmmmm
3..hahahahha
4..wat per 2...(x ade modal nak start sms)
5-wei..
6-andai dapat ku undurkan putaran dunie
7-bosan

1 komentar:

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. said...

tak abis pon jwb tag nie..nanti sambung lg taw,.... :unsure:

© 2008 Por *Templates para Você*